SIKÇA SORULAN SORULAR


Kargom ne zaman ulaşır?


Vermiş olduğunuz siparişin tamamlanmasından sonra en geç 1 iş günü içerisinde kargoya verilecektir. 
Siparişlerinizi, "Hesabım" bölümündeki "Son Siparişlerim" sekmesinden kontrol edebilirsiniz. 
Sıparişiniz Kargoya verildikten sonra size Kargo Takip No iletilecek. 
Siparişinizin kargoya teslim edilmesiyle birlikte "Bilgi" sekmesinde, "Kargom Nerede?" linkinden siparişinizin hangi aşamada olduğunu öğrenebilirsiniz.

Elime ulaşan ürün için beden/numara değişimi yapabilir miyim?


Satılan ürünlerin siparişe göre baskı yapıldığından dolayı değişim yapılamamaktadır. Ürünü tarafımıza gönderdiğiniz takdirde, gerekli iade süreci başlatılacaktır.

Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?


Siparişiniz yola çıktıktan sonra maalesef siparişlerde değişiklik ve iptal yapılamamaktadır.

Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim?


Siparişinizin statüsünü kontrol etmek için ana sayfanızda yer alan "Hesabım" sekmesinden ilgili siparişi kontrol ediniz. Eğer siparişiniz "Siparişiniz Alınmıştır" statüsünde ise teslimat adresinizi değiştirebilirsiniz. Yeni adresinizi iletmek için tıklayabilir ya da tisortfabrikasi@gmail.com adresine e-mail gönderebilir, 0530 473 01 62 numaralı WhatsApp hesabımızdan bilgi verebilirsiniz.

Siparişimin alıcı kişisini değiştirebilir miyim?


Siparişinizin statüsünü kontrol etmek için ana sayfanızda yer alan "Hesabım" sekmesinden ilgili siparişi kontrol ediniz. Eğer siparişiniz "Siparişiniz Alınmıştır" statüsünde ise alıcı kişi bilgisini değiştirebilirsiniz. Yeni alıcı bilgilerini iletmek için tıklayabilir ya da tisortfabrikasi@gmail.com adresine e-mail gönderebilir, 0530 473 01 62 numaralı WhatsApp hesabımızdan bilgi verebilirsiniz.

Siparişim ben adresimde yokken gelmiş.


Kargo firması belirtmiş olduğunuz adrese siparişinizi teslim eder. Adresinizde bulunamamanız durumunda paketinizi en yakın şubeden alabileceğinizi bildiren bir not bırakılır. 3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almamanız durumunda siparişiniz tisortfabrikasi.com'a iade edilir.

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?


İlk olarak siparişinizi ana sayfanızda yer alan "Hesabım" sekmesinden kontrol etmelisiniz. Eğer siparişiniz "Sipariş Hazırlanıyor " ya da "Kargoya Verildi" statüsünde değilse talebinizi ve sizlere daha iyi hizmet verebilmemiz için iptal etme sebebinizi "Mesaj göndermek istiyorum" butonuna tıklayarak ya da muratduzgun74@gmail.com adresine e-mail gönderebilir, 0530 473 01 62 numaralı WhatsApp hesabımızda iletebilirsiniz.

Kapıda ödeme seçeneğiniz var mı?


drsm62.com.tr üzerinden yapacağınız alışverişlerde kapıda nakit veya kapıda kart ile kolayca ödeme yapabilirsiniz.
Bu hizmet MNG Kargo tarafından sunulduğundan, hizmet bedeli olarak 5,60 TL+KDV alınnaktadır. Fakat biz müşterililerimize sadece düz 5.00 TL yansıtıyoruz. Yani kapıda nakit/kart ödemelerde +5.00 TL bir hizmet bedeli eklenecek.

Siparişlerimi havale yoluyla ödeme yapabiliyor muyum?


drsm62.com.tr üzerinden yapacağınız alışverişlerde havale yoluyla ödeme yapabilirsiniz.

Kredi kartına taksit yapılıyor mu?


drsm62.com.tr üzerinden yapılan alışverişlerde tüm anlaşmalı Kredi Kartlara taksit imkanı sunulmaktadır.

Şifremi unuttum nasıl öğrenebilirim?


Site giriş sayfasında bulunan "Şifremi unuttum" alanına tıkladığınızda e-mail adresinize aktivasyon kodunuz gönderilecektir.

Şifremi nasıl değiştirebilirim?


Şifrenizi değiştirmek için sisteme giriş yaptıktan sonra, "Hesabım" bölümündeki "Kullanıcı Bilgileri" sekmesini kullanarak yeni şifre oluşturabilirsiniz. Güvenliğiniz gereği yeni şifrenizin hem harf hem de sayı içermesi gereklidir.

Sepetime ürün ekleyemiyorum. Ne yapmam gerekiyor?


Öncelikle kullanmış olduğunuz internet tarayıcısından farklı bir tarayıcı ile deneyebilirsiniz. (Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Internet Explorer, Apple Safari, Opera tarayıcılarından herhangi birini tercih edebilirsiniz.) Sorunun devam etmesi durumunda, internet geçmişinizi temizlemenizi ve yeniden denemenizi öneririz. Çerezleri temizleme dosyasına ulaşmak için tıklayabilir ve gerekli işlemleri sağlayabilirsiniz. Hatanın giderilememesi halinde, konuyu teknik ekibimize aktarabilmemiz için muratduzgun74@gmail.com adresine e-mail olarak veya 0530 473 01 62 numaralı Whatsapp' dan bilgi vermenizi rica ederiz.

Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?


Üyelik iptal talebinizi iletmek için muratduzgun74@gmail.com adresine e-mail gönderebilirsiniz.

Site ile ilgili önerilerimi nasıl iletebilirim?


Önerilerinizi iletmek için muratduzgun74@gmail.com adresine e-mail gönderebilirsiniz.